pengikut-pengikut

Wednesday, June 20, 2012

hanya untuk INA

Assalamualaikum...
entri kali nie khas di tuju an buat NURUL SYAZRINA
setiap kejadian uh ada hikmahnya... [ wahhh pandai plak aq ckp ]
INA kau kne kuat...kau bukan terok tapi kau kne usaha lagi...
Allah uji hamba-Nya mengikut kemampuan hamba-Nya
[ al baqarah 286 ] x slp aq
aku mmg nk tlg kau sgt tp aq nk kau tlg dri kau jgak...

ina ramai y ambik berat ttng kau terutama hazirah...dye byk tlg kawan2 dye..
dye tye aku cmner result kau...sofia pon sama baik sgt...
klu kau dduk asrama masa sem 2 uh msti kau ase apa y aku ase..
best sgt stdy ngn sara,pia,hazirah,ain,pipa...
aq xnk kau lepas an peluang blajar nie..diploma ina...
bkan sng skrg nk dpt smbng blajar....

INA KAU BOLEY!!!!!

cikgu aq slalu bg semngat at aq...
dye slalu ckp...
kebjaksanaan bkan terletak pd result spm tp pd kesungghan dan pcya pd dri...
aku pcye klu aq bley buat kau mesti bley buat jgak...
aku akan sokong kau ina...
KAU BOLEY INA.....
BOLEY!!!!

hanya untuk SYAZRINA


No comments:

Post a Comment

tiada kata secantik bahasa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...