pengikut-pengikut

Friday, April 18, 2014

cerita kawan si buaya tembaga

wuuuu~

nak start lagu mana pun xtahu la tp ni sekadar nk campak balik cerita lama y dah bersawang dlm otak. cerita tentang sorang kawan cik gadis y ditipu oleh buaya tembaga~

kalau dah suka mestilah suka kn? takkan nk benci pulak kan? tp yela kan kita senang je nk cakap kita suka orang, orang tu belum tentu senang nk ckp dia suka kita. klu dia ckp pun blom tentu dia mksudkan lagu tu.

pernah dak hampa rasa bodohnya aku pi habaq aku suka dia padahal dia biasa2 ja. (tepuk2 dahi) pernah dak hampa rasa menyesalnya pi habaq kat dia suma benda. (hentak kepala kat dinding) hahaha.
terlalu dengaq cakap orang sampai buat benda bodoh. idea slh sorg kwn la ni soh habaq kt "tembaga" tu yang dia suka kat tembaga tu padahal dia xda la gila suka sgt smpai nk pengsan klu jmpa. kwn aku ni dgn dungunya pi la habaq kat tembaga tu dia suka tembaga tu. hahahah lawak je bila ingat balik kwn aku cerita. yala masa tu pun tembaga tu ckp dia suka kwn aku tu ( maksud suka dia tu aku xtahu la kan) hahaha lawak beno cerita depa ni.

lepas tu kwn aku ni ada la keluaq ngn tembaga tu 2 3 kali camtu. tapi ni la 1st time kwn aku tu keluaq dgn lelaki. hahaha dungu gila -> hentak kepala lg.

aku rasa sb tu ramai perempuan hilang akal ikot je apa lelaki cakap sb dh "tersuka" (BODOH) hahaha.

yang boleh buat kwn aku tu tak suka tembaga tu sb tembaga tu PENIPU. ok xda bukti xblh ckp terus. tapi klu dah nmpak depan mata nk bukti apa g? klu dak denga dr kwn2 je psal tembaga tu. mula2 tu kwn ni pecaya dak pecaya dak je apa kami habaq. last2 dia nmpk sndiri. ceritanya xpyah pecaya org ckp pecaya sendiri tengok.


kawan aku cakap tembaga tu kata xda papa dgn gewe dia tu. tp lpas dia nmpak depa berkepit je dia pn apa lagi cari tahu la lepas tu. satu hari tu mmg kwn aku nmpk tembaga tu berdua dgn gewe dia "amboi duduk rapat habis". tp time tu kwn aku tu ckp " pi lantak hampa la, aku bukan suka kat hg dah"

"amboi cepat nya benci orang"aku tanya dia. kwn aku tu ckp "bukan kira cepat ke lambat tapi tak suka kena tipu. jd aku tak suka"

lepas tu kwn aku tu buat biasa jela klu jmpe tembaga tu kadang saja je buat tak nampak sb yela orang dah tak suka kan nak tengok buat apa...

kesian tgk kawan kena tipu dengan "buaya tembaga"

notagadis: jangan pecaya sgt dekat orang

No comments:

Post a Comment

tiada kata secantik bahasa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...