pengikut-pengikut

Friday, August 17, 2012

cik gadis

siapa cik gadis???

new blogger yang masih belajar. hidup membujang tp dalam erti kata laen saya masih muda. budak kecik yang sedang mengembara dalam kehidupan dan seorang pelajar politeknik. hey..siapa nama kamu?? meh nak habaq mai...kebanyakkan kawan panggil ocie tapi ada yang panggil kecik.

nama sebenarnya???

hehehe..^___^ nama sebenar shahira..mesti ramai yang pelikkan kenapa name shahira tapi pggil ocie ngn kecik?? hehh!! tu la pasal nye...kenapa org pggil kecik?dah tentu2 sb saya nie kecik..kahkahkah..yang ocie tu mana sesat plak? owhhh..yang tu saya pon pelik jgak..sb nme ocie tuh kakak saya yang kasi..bile tanya dye blik dye sndri xtao..hahaha..apa2 pon nme tuh agak special tk saya..haha

asal gelar diri cik gadis???

mestilah sb saya kan gadis...hahaha bukan sb tuh lah..sblm nie saya dok pggil kawan kakak gadis smpai akak tuh pon rimas..hahaha..tetiba malam tuh terpikir saya perlukan nama yang melambangkan diri saya didalam alam maya nie. wah ayat tak ley belahkan???

apa istimewa nye cik gadis???

apa yer (o.O) [tgh pk gak ni] hahaha...gemar melukis sb lukisan kot yang buat kawan2 igt saya..bktinye diorang still smpan g lukis selenger saya tu...hahaha..[trimas semua] saya nie pon suka buat kerja last minit dan buat bnde y x dijangka...hahaha [just tk kengkawan je la] nak kata baik tak la jgak kkdang uh ble smapi otak gler2 cm2 bley jd [lunatic] pling best saya suke dgar cerita org dan masalah org..sapa ase nk luah an msalah boley cari saya...

camno nak cari cik gadis???

eh soneng jo ha...zaman dah majukan..korang boley cari saya at https://www.facebook.com/shahira.shaharuddin.3 atau di https://twitter.com/ocie_kechik mudah kan??
jgn lupa add saya di facebook dan twitter.

dekat blog camno???

hahh..dulu ado tempat chat nye..tp dah buang..hahha sian..tggu saya masokkan dulu baru bley cari saya di blog nie ha...

rupa cik gadis???

jgn risau saya bukan alien tk ditakotkan...manusia yang sempurna rupanya [alhamdulillah dilahirkan dgn sempurna] rupa tuh bukan penting dalam memilih kawan bukan ker cm tuh?? apa yang penting hati seseorang tuh...^____^ [insya'allah selagi org berbaik dgn saya, saya akan berbaik dgn org juga]

apa yang best nye blog cik gadis nie???

anda sendiri tentukan apa yang best nye blog saya nie ^_______^
jgn lupe tggalkan komen anda ^_____^

dah kenal siapa cik gadis???

apa belomm??? aduss!!! cmno nie...hehehe anda kne jejak blog saya lagi niehhh!!! ehh..ada yang dah kenal?? alhamdulillah...jadi mahu menjadi teman saya?? meh lah join this site ^____^
slamat berkenalan=)   =)  =)

No comments:

Post a Comment

tiada kata secantik bahasa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...