pengikut-pengikut

Saturday, August 11, 2012

tentang diri cik gadis

nie keje nyer bila dah bosan tahap gaban...
kenali diri saya *__*

nasib baeklah cik gadis nie mmg suke binatang nie --> burung

==' erk!! mempunyai sore y sedap??
hahaha...yang tu klakar....
xda makna nye sore saya sedap...
sumbang mambang adalah..huahahahah

yang nie mmg saya suke...
cinta lepas kawin...
tak sabar nye...

yang nie mmg takkan la..
gilerr nk kongsi bnde nie...
bahaya kot...

amboi jahat nye saya pada hari tu...
saya taknak jd jahat....

ntah lah sal nie x pasti...huahahaha

ye ke??
ase nye tak kot..hahaha ye2 je an??

lemah lembut?? kurang kot..hahahah bg saya la...
buat lawak y xmsok akal mmg yela...
berfikiran jauh berwawasan...bakal kot..

nie y ske nie...hahhaha
prasan comey la aku nie...huahahaha...

mmg sume jawab tak tahu huahahaha...

hahahah...pandai ker???
^____^
xda mkne nye nk joging..menagis dalam toilet ada la...
hahahaha...

lmbt g nak dapat anak nie...
hahahaha

korang nilai la sendiri ye!!!

hormat la...sb nnti saya bakal tua jugak...

yang nie menipu bebeno...

saya mmg berguna huahahahha...

huhh!!! mmg ada cinta terluka...
hahahaha..

sampai upsr je...aku dah otw nk ambik dip la...
hahahah...[ nak belagak plak aku nie ]

ye ker nie???
hahahaha...

ha nie sume permainan dr facebook..bosan2 tuh soo cik gadis try ar maen an??
jgn percaya lah bnde2 cmnie..tp secara kebetulan je kot ada y sama dgn cik gadis...
^__________________^


ulasan terakhir daa~

No comments:

Post a Comment

tiada kata secantik bahasa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...